آکادمی

پروژه های روشنایی

انواع پروژه های روشنایی

پروژه های روشنایی صنعتی، نفت و گاز و پتروشیمی

نورپردازی پروژه های صنعتی و ضد انفجار

نورپردازی پروژه های روشنایی کارخانه و کارگاه و سوله

نورپردازی پروژهای مدرن و کلاسیک

نورپردازی دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک

نورپردازی نما مدرن ساختمان یا کلاسیک

انجام پروژه های اداری و نورپردازی خطی

نورپردازی تجاری، هتل ها و رستوران ها و نورپردازی ویلا

پروژه های روشنایی

ضد انفجار Ex

شرکت میران نورگستر تامین کننده ی انواع چراغ های ضد انفجار و قطعات اصلی نورپردازی برای صنایع نفت،گاز و پتروشیمی در ایران است.

canopy3

طراحی روشنایی

از مهمترین تفاوت های طراحی روشنایی و نورپردازی می توان به اولویت استاندارهای روشنایی جهت دستیابی به حداقل میزان شدت نور در یک فضا اشاره کرد. در طراحی روشنایی هدف اصلی تامین میزان روشنایی مورد نیاز برای یک فضا می باشد در حالی که در مقوله نورپردازی هدف اصلی نمود هرچه بهتر و هویت بخشی به یک المان، سازه هنری و یا یک فضای شهری می باشد.

پروژه روشنایی

نورپردازی مصنوعی به سه روش متمرکز، عمومی و موضعی صورت می گیرد .نورپردازی متمرکز در طراحی داخلی یا نمای خارجی ساختمان برای برجستگی برخی المان ها مانند مجسمه تاریخی و یا یک اثر هنری کاربرد دارد.نورپردازی عمومی همانطور که از نامش پیداست نور را به طور یکسان در فضا می پراکند ولی برخلاف نور عمومی، نور موضعی برای روشن کردن یک فضای مشخص مانند میز نهارخوری و یا میز مطالعه اجرا می گردد.

نورپردازی ریلی – مگنتیک

این نوع نورپردازی،یکی از جدیدترین تکنیک های نورپردازی است که شرکت میران ارایه میدهد. در این مدل ، چراغ های خطی قابلیت جابه جایی در فضا به سلیقه ی شما را دارند . هم برای نشیمن خانه و هم در فضاهایی مانند اتاق خواب و حتی سرویس‌بهداشتی کارآمد است و از سری نورپردازی‌های لوکس خانه به‌شمار می‌آید. علاوه ‌بر دکوراسیون خانه، می‌توان از این تکنیک نورپردازی برای دکوراسیون فضاهای تجاری، سالن‌های ورزشی، کلینیک‌های زیبایی و فضاهای اداری لوکس نیز استفاده کرد.

Verified by MonsterInsights