آکادمی

پروژه های انجام شده

سیستم روشنایی هوشمند

اینترنت اشیا یا یه اختصار IOT این امکان را به وجود آورده تا تمام اشیا و لوزام الکترونیکی خانه از طریق شبکه های وایفای یا lte به یک سیستم مرکزی تحت کنترل شما با موبایل یا لپ تاپ متصل شوند. به کمک سیستم روشنایی هوشمند می توانید تمام لامپ ها و چراغ های منزل را به صورت اتوماتیک و از راه دور روشن یا خاموش کرده، یک برنامه زمانی تعیین کنید و حتی شدت و رنگ نور را تنظیم نمائید.

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم مدیریت روشنایی LED هوشمند

کنترل و تطبیق نور با دمای محیط و فشار جو
تنظیم شدت نور طبیعی
تجزیه و تحلیل حجم اتاق
انطباق حجم و شار نوری

روشنایی هوشمند

این مقدار نامحدود داده مبنایی برای تجزیه و تحلیل و تنظیم عملکردهای روشنایی با شرایط حاکم است. این اطلاعات می تواند نه تنها برای بهبود راحتی و ایمنی کاربران بلکه برای بهینه سازی مصرف انرژی نیز استفاده شود.

مزایا

قابلیت

محل مورد استفاده

اجزا

کاهش مصرف انرژی

افزایش ارزش ملک

کاهش مصرف انرژی

کنترل روشنایی هوشمند فقط با یک لمس

خاموش و روشن‌کردن نور

تنظیم شدت نور

تغییر رنگ نور

درج برنامه برای نورها

روشنایی هوشمند برای خانه‌های مسکونی

روشنایی هوشمند برای محیط کار اداری و صنعتی

روشنایی هوشمند برای بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی درمانی

لامپ‌های هوشمند

ریسه‌های LED

کلید و پریزها

دیمرها

یک چراغ هوشمند معمولا شامل یک ماژول LED، یک ریزپردازنده، یک درایور LED با جریان ثابت (CC)، یک یا چند فرستنده و گیرنده (برای مثال زیگبی، وای‌فای، Z-Waveیا امواج بلوتوث) و دستگاه‌های حسگر که می‌تواند در لامپ یکپارچه شده باشد و یا در به صورت خارجی نصب شده باشد. درایور جریانی که به سمت LED می‌رود را تنظیم می‌کند، در حالی که انرژی لازم برای فرستنده گیرنده، ریزپردازنده و دیگر دستگاه‌های خروجی را نیز تامین می‌کند.

درایور مدولاسیون پهنای پالس یا دیگر سیگنال‌های دیجیتالی از ریزپردازنده را دریافت می‌کند تا کم نور شدن و یا خاموش و روشن کردن LEDها را کنترل کند. سیگنال‌های دیجیتال بر اساس رویدادها و دستورالعمل‌هایی است که از طریق یک شبکه‌ی بی‌سیم از طریق تلفن هوشمند، هاب یا از طریق شبکه‌ی بی‌سیم ابری ابلاغ می‌شود. ریزپردازنده همچنین نور LED را بر اساس ورودی دریافتی از سنسورهای متصل، کنترل می‌کند.

Verified by MonsterInsights